dinsdag 16 augustus 2011

Graag je oordeel!

In de allereerste aflevering van dit blog kondigde ik niet alleen mijn tentoonstelling “TOOS-de ontdekkende mens” in fort Rammekens aan, maar ook een tweede website naast de al jaren bestaande www.toosvanholstein.nl .
Die tweede site www.toos.biz was nodig om voldoende aandacht aan die speciale expositie te geven. Aan het lanceren van zo’n nieuwe site gaat natuurlijk het nodige vooraf. Vooral het design ervan vond ik belangrijk. Dat moest in de eerste plaats anders zijn dan dat van mijn eerste site en moest ook passen bij de nieuwe kunsttechnieken die ik in fort Rammekens liet zien.
Als zo’n nieuwe site dan een paar maanden draait, is er vanzelfsprekend altijd wel iets dat je wilt veranderen en verbeteren. Dat is dus nu gebeurd! Misschien zijn sommige veranderingen zo subtiel dat ze nauwelijks te zien zijn. Andere daarentegen, zoals bij “Nieuws” zijn veel duidelijker.

Ik zou nu graag eens van iedereen die er zin in heeft dat te doen, vernemen wat ze van de vernieuwde site www.toos.biz vinden en wat ze daarin misschien nog veranderd zouden willen zien in verband met het gebruikers en informatiegemak.
Schroom niet, alle suggesties zijn welkom op toos@toosvanholstein.nl !!

Op den duur wil ik ook www.toosvanholstein.nl laten aanpakken. Kijk ook daar eens bij de vele informatie die er is te vinden. Is dat te veel, is het genoeg, is het overzichtelijk, kun je je weg er makkelijk vinden, hoe is het gebruikersgemak groot genoeg? Mocht je ook daar aanbevelingen voor hebben, dan lees ik die graag.
TOOS

PS Trouwens, stemmen bij de verkiezing van Kunstenaar van het Jaar kan ook nog steeds. Ga maar naar www.kunstweek.nl/verkiezing

Geen opmerkingen: