maandag 27 juni 2011

To doodle or doedel, that’s the question!

Twee weken geleden alweer, die laatste TOOS-doodle. Dus zo langzamerhamd weer tijd voor een nieuwe.
Iemand vroeg me laatst waarom ik dat woord niet vernederlands tot doedel. Maar ja, dat doet me iets te veel denken aan de uitdrukking dat iemand een Jan Doedel is. En dat wordt in het algemeen niet gezien als een positieve benaming. Dus blijf ik maar bij het Engelse doodle. Die twee o’s erin staan ook mooier bij TOOS. Een nieuwe TOOS-doodle dus, te vinden en te printen via www.toos.biz.
Op mijn YouTube-kanaal staat tussen veel andere video’s over de expositie in fort Rammekens nog steeds het filmpje over het maken van zo’n doodle http://youtu.be/y7UC5NtBMz0 . Binnenkort zal ik eens een nieuwe video daarover erbij plaatsen.

Ook wil ik nog even wijzen op de mogelijkheid om via email nieuwe afleveringen op dit blog te ontvangen zonder daarvoor naar deze blogsite te hoeven gaan. Tik bovenaan in de linker kolom hiernaast maar je emailadres in het kleine witte vierkantje naast “submit” en onder “follow by email”. Na klikken op “submit” volgt de rest vanzelf. En voor degenen die dat op prijs stellen: dit alles gebeurt volstrekt anoniem.
TOOS

Geen opmerkingen: