vrijdag 15 juli 2011

Brochure “TOOS” op internet te bekijken

Bij zo’n grote expositie als “TOOS-de ontdekkende mens” komt heel wat kijken. Zoals bijvoorbeeld een brochure, want die hoort er toch eigenlijk wel bij. Maar ja, de financiën bij zo’n non-profit tentoonstelling spelen natuurlijk best een grote rol. Als er dan een sponsor te vinden is, is dat mooi meegenomen. Die vond ik in de persoon van Dave Herselman, liefhebber van mijn schilderijen en toevallig ook nog eigenaar van Drukkerij Herselman in Kapelle (www.herselman.nl ).

De 32 pagina’s grote full colour brochure “TOOS” die bij zijn bedrijf werd gedrukt, is sinds kort op internet te zien via de link http://bit.ly/okHRZp .
Maar zo’n uitgave moet wel eerst nog even ontworpen worden. Nou kan ik best wat aan op het gebied van lay-out maar bij zo’n project heb je toch echt een professionele vormgever nodig. Ook daarvoor vond ik iemand, Martien Versteegh die in Den Haag haar eigen ontwerpbureau Donkigotte heeft (www.donkigotte.nl ). Zij bleek eveneens bereid om sponsor van de brochure te worden. Met haar expertise en mijn ideeën hebben we toen samen een brochure gemaakt waar ik heel trots op ben. Maar oordeel zelf!

Wil je in het bezit komen van een exemplaar? Ze liggen natuurlijk bij de tentoonstelling zelf in fort Rammekens. Maar in het kader van de zogenaamde “Zomerse Sferen” in Middelburg is mijn atelier aan de Korendijk 56 deze maand juli elke zondag open vanaf 13 uur. En daar heb ik ze ook! Kom maar langs, iedereen is van harte welkom.
Wat betreft die “Zomerse Sferen”, een aantal galerieën, ateliers en winkels heeft besloten elke zondag in juli en augustus open te zijn om de binnenstad extra te verlevendigen. Misschien een mooie reden om Middelburg op zo’n zondag eens anders te beleven?
TOOS

PS En vergeet die verkiezing Kunstenaar van het Jaar niet! www.kunstweek.nl/verkiezing

Geen opmerkingen: